Senaste nytt

PointBooster SAS Eurobonus

hyper

Medlem
Jag funderar på vad jag har signat upp för... Jag vet att jag är med i denna kampanjen men jag hittar ingenstans online där jag kan kolla status, vet någon om det finns någonstans?
 

Roger J

Medlem
Jag har fått ytterligare en variant på mailet. Ingen bekräftelse på att jag uppnått mitt mål (vilket jag har) men dock att jag får 2000 poäng per leg i Y och C under hela maj obegränsat antal gånger.
De borde ordna till detta så att man enklare har koll på hur man ligger till och vad som gäller - annars förstör de ju delvis syftet, det vill säga att få de som anmält sig att resa mer, eller välja en högre klass på nästa resa...?
 

eramag

Medlem
Idag fick jag svar ang det dubbla budskapet i mailutskicken. Men ingenting om 2000 poäng per leg.

Hej,
Jag är ledsen att jag inte hört av mig tidigare men enligt kampanjansvarig avdelning uppstod ett tekniskt fel vid de senaste utskicken av påminnelse för "Points Booster" Kampanjen. Visst har du uppnått din prognos (med råge) och poängen kommer registreras på kontot efter den 8/6.
 

Jacob

Medlem
Nu kom ett mail från SAS om felutskick. Har faktiskt ändrat om något i reseplaneringen pga förlängningen av Pointbooster kampanjen, så känns lite bittert.

Stort grattis till att du uppnått ditt mål i EuroBonus PointBooster! Tyvärr hade det smugit sig in ett faktafel i det mail vi skickade till dig tidigare. Du har redan uppnått din maxpoäng inom ramen för kampanjen, och de resor du gör framöver kan inte räknas med i EuroBonus PointBooster – oavsett biljettyp.

Så i och med detta är EuroBonus PointBooster avslutad för dig (för denna gång). Vi ber om ursäkt för att du fick felaktig information tidigare och hoppas att du får användning av dina välförtjänade PointBooster-poäng!

Välkommen ombord snart igen.

Vänliga hälsningar
SAS EuroBonus
 

Malu

Medlem
Idag fick jag svar ang det dubbla budskapet i mailutskicken. Men ingenting om 2000 poäng per leg.

Får man fråga hur du lyckades ställa frågan till EB? Jag har letat efter mailadress och på Facebook får jag bara svaret att vänta och se. Jag har ju fått ett sign-up-mail, men därefter inte ett uns av återkoppling. (Om någon har en mailadress till EB medlemsservice så skicka mig gärna ett privat msg så lovar jag att bjuda på en lämplig kompensation vid tillfälle!! :)
 

Kristofer

Medlem
Nu kom ett mail från SAS om felutskick. Har faktiskt ändrat om något i reseplaneringen pga förlängningen av Pointbooster kampanjen, så känns lite bittert.
[/I]

"Smugit sig in ett faktafel" är ju löjligt. Det är ju uppenbarligen någon som suttit och skrivit in flera meningar om att man får mer poäng. Riktigt illa att dra tillbaka något sådant!
 

Jacob

Medlem
"Smugit sig in ett faktafel" är ju löjligt. Det är ju uppenbarligen någon som suttit och skrivit in flera meningar om att man får mer poäng. Riktigt illa att dra tillbaka något sådant!
Det är riktigt dåligt faktiskt! När man gått ut och speciellt sagt att man ger poäng på resterande flygningar i business och economy extra i maj, antagligen för att få folk att köpa fler dyrare biljetter, känns det skit när detta helt plötsligt dras tillbaka.

Jag tycker SAS skulle stå för vad de skickat ut och ge poäng utifrån detta. Trots allt får de ytterligare resenärer på dyrare biljetter, och det var väl hela målsättningen med kampanjen.
 

ucce

Medlem
"Smugit sig in ett faktafel" är ju löjligt. Det är ju uppenbarligen någon som suttit och skrivit in flera meningar om att man får mer poäng. Riktigt illa att dra tillbaka något sådant!

Är alltså hela detta "avsnitt i nyhetsbrevet ett faktafel? Eller syftar ni på något annat?

"Du kan få ännu mer poäng!

Välj Economy Extra eller Business om du reser under maj månad. Då kan du tillgodoräkna dig resan i EuroBonus PointBooster och få ännu fler poäng än de du redan har uppnått. Det beror på att vi alltid belönar resor i Economy Extra eller Business först — med hela 2000 poäng per enkelresa."
 
Toppen