Senaste nytt

Point Bargains - Eurobonus 25 årsjubileumsspecial för Guld/Diamant (boka senast 5 mars 2017)

Layzedad

Medlem
Jag missade den där lilla detaljen att det var exklusivt för Gold/Diamond men det verkade SK-IT också ha gjort för det gick utmärkt att boka biljetter m.h.a dotterns och svärsonens points till Åre/Östersund för halva priset :)
 

palmen

Moderator
Jag missade den där lilla detaljen att det var exklusivt för Gold/Diamond men det verkade SK-IT också ha gjort för det gick utmärkt att boka biljetter m.h.a dotterns och svärsonens points till Åre/Östersund för halva priset :)
Kan ju vara så att gold/diamond får en headstart och att info går ut till övriga sen men att alla redan nu faktiskt kan boka
 

Jompa

Medlem
Kan ju vara så att gold/diamond får en headstart och att info går ut till övriga sen men att alla redan nu faktiskt kan boka
Som på senaste 70 årskampanjen, vore märkligt annars varför dem skriver att your Diamond, Gold and SILVER benefits också ingår i resan...
 
Är det bara jag som har problem med att boka på poäng? Försökt sedan igår kväll men slutar bara med felmeddelande att det inte går att nå kunddatabasen.

EDIT: Nu gick det helt plötsligt tydligen bara störningar, tålamod och prova igen mao :) Vart en helg i Prag
 
Last edited:

obs

Medlem
Är det bara jag som har problem med att boka på poäng? Försökt sedan igår kväll men slutar bara med felmeddelande att det inte går att nå kunddatabasen.

Jag bokade två biljetter igår kväll men sidan var lite seg ibland. Det där felet kan bero på att SKIT håller på med uppdateringar av något slag.
 

Homer

Medlem
Något är fel.
Jag har testat: Reykjavik (KEF), Venedig, Nice, Prag, Manchester och Las Palmas och det är bara 30% :rolleyes:

nu är Manchester ändrat till 50%, men inte de andra


Är det bara jag som har problem med att boka på poäng? Försökt sedan igår kväll men slutar bara med felmeddelande att det inte går att nå kunddatabasen.

sedan flera år ett nästan dagligen återkommande problem
 
Last edited:

Maja

Medlem
Segt, flög in mitt Guld 17-18/2, men har ännu inte fått mina poäng = Silver. :(

Inget mail självklart heller.

Frågan är bara hur lång tid det tar innan mina poäng ramlar in från i helgen så jag hamnar på rätt sida...
 
Toppen