Senaste nytt

Point Bargains - Eurobonus 25 årsjubileumsspecial för Guld/Diamant (boka senast 5 mars 2017)

Homer

Medlem
PointsBargains.jpg




EuroBonus Point bargains - SAS
 

Homer

Medlem
Något är fel.
Jag har testat: Reykjavik (KEF), Venedig, Nice, Prag, Manchester och Las Palmas och det är bara 30% :rolleyes:
 

Fredrik

Medlem
En bokning till Helsingfors gav i alla fall rätt rabatt. Det var dock inte så lätt att hitta fram till erbjudandet och samtidigt vara inloggad på svenska sidan.
 

palmen

Moderator
Fick detta i min mail nyligen från SAS

I år fyller SAS EuroBonus 25 år och det vill vi gärna fira med dig som medlem. Därför har vi tagit fram massor av bra erbjudanden till dig. Passa på att utnyttja våra jubileumserbjudanden i EuroBonus Shop och från våra partners. Eller boka in en bonusresa med upp till 50% rabatt. Gäller resor 27 mars – 30 juni 2017, som bokas senast 5 mars.

Erbjudandet gäller bonusresor tur/retur i såväl SAS Go som SAS Plus. Barn, 2-11 år, får ytterligare 50% rabatt på poängpriset. Skatter och avgifter tillkommer. Antalet platser är begränsat. På vissa avgångar, dagar eller under högsäsong kan det vara få eller inga platser tillgängliga till lägsta poängpris. SAS Go och SAS Plus kan inte kombineras i samma bokning, det går heller inte att kombinera med andra erbjudanden.
 

Asverde

Medlem
Är det någon som hittar något vettigt till utlovat pris? Det är ju några timmar sedan @Homer gjorde sina sökningar. Själv har jag försökt med Malta, Aten, Venedig och andra semesterdestinationer under dagen men jag får bara upp 21.000 p/person, dvs 30% :(
 
Toppen