Senaste nytt

Point Bargains 16/3

Homer

Medlem
Nya roliga felmed. idag

We could not log you out, please close your browser to end session

We are sorry but there's no connection to the system. Please start over
 

Malu

Medlem
Beror ju lite på vad man söker, men Dubrovnik tycker jag är väldigt vackert.

Jag gick på ditt råd Jacob. Sommarsemester med familjen inbokad i juli, fem personer i economy extra på rad 1 och 2. Bidragande till beslutet var att jag hittade ett Radisson Blu Resort & Spa i Dubrovnik med "2 bedroom residence" som rymmer alla i ett rum, samt ger förmåner och poäng på guldnivå så klart! ;)
 

twiggs

Medlem
Jag gick på ditt råd Jacob. Sommarsemester med familjen inbokad i juli, fem personer i economy extra på rad 1 och 2. Bidragande till beslutet var att jag hittade ett Radisson Blu Resort & Spa i Dubrovnik med "2 bedroom residence" som rymmer alla i ett rum, samt ger förmåner och poäng på guldnivå så klart! ;)

Dubrovnik är för mig lika med sommar hos mormor och morfar! Dessvärre sålde mina föräldrar huset. Nåväl...

Radisson Blu är ligger inte i det vackra Dubrovnik, det ligger närmare bestämt i Orašac (dock ändå i området "Dubrovačko primorje") en ordentlig bit från marinan, Babin Kuk, i princip alla nöjen och allt annat. Så att du inte blir besviken.

Orašac är som vi sade i ex-Jugoslavien, ett vägskäl (där visserligen ett par hotell ligger). Skriv gärna om du har någon fråga!
 

Malu

Medlem
Skriv gärna om du har någon fråga!

Ja- jag har inte bokat Radisson, så om du har tips på något annat bra hotell för familjen så lyssnar jag mer än gärna! Finns tydligen ett Hilton mitt i staden och jag har inte hunnit kolla topplistan på Tripadvisor än. Men vi letar framför allt något med bra badmöjligheter (inkl pool) hellre än mitt i nöjeslivet. (Sorry för OT...)
 

Roger J

Medlem
Så här sista kvällen går det återigen inte att kolla bonusresor, så här står det på sas.se nu:

Problem med log-in.
För närvarande kan det vara problem med att logga in på vår hemsida. Vänligen försök igen senare. Det går bra att göra en bokning utan att vara inloggad.


Jag antar att de förlänger datumet ett par dagar. Skulle vara rimligt eftersom det är så svårt att boka på grund av alla tekniska fel (den inledande EBG-perioden försvann ju i praktiken).
 

Homer

Medlem
Jag antar att de förlänger datumet ett par dagar. Skulle vara rimligt eftersom det är så svårt att boka på grund av alla tekniska fel (den inledande EBG-perioden försvann ju i praktiken).

Verkar inte så, sidan fanns där i morse men nu...

Kära medlemmar,
Tack för ditt intresse, dock är de inte längre tillgängliga på flyg... för tillfället!
Om du drömmer om att få boka en resa med härlig poäng rabatt, kom snart tillbaka!
Under tiden, var och ta del av vårt 20-års firande eller kolla andra erbjudanden vi har på fliken EuroBonus nyheter!


Så 3:e gången gillt blev också ett fiasko för födelsedagsbarnet
 
Hmmm. Vet inte hur jag lyckades men det gick bra utan några problem att boka Business biljetter 26-29JUL2012, ARN-MAN-ARN. Kanske råkade logga inte och göra bokningen just på den stunden när allt funkade men men.

By the way... någon annan som loggat in via www.flysas.com och fått en lite snyggare EB sida? Du ser poängsaldon på en gång efter du loggat in.

SK EB UK.jpg
 
Last edited:
Toppen