Senaste nytt

Poängsidorna på AMEX (SAS Premium)

mha321

Medlem
Jag har även fått tomt på aktiviteten på EB-kontot (men enligt totalen ser det ut som de ramlat in). Tydligen ingen bra dag för mig och sas-relaterade bonusar just nu. Nåja, det är väl bara att sitta lugnt i båten och hälla upp lite fika.
 

Homer

Medlem
Jag har fortfarande samma problem, jag skickas vidare till catalogue.membershiprewards.se/index.mtw och får
veta att Vi kan tyvärr inte bearbeta din begäran just nu. Försök använda dina poäng senare eller ring Kundservice på 0771-29 55 00 om du vill ha hjälp.
 

bnr

Medlem
Jag har fortfarande samma problem, jag skickas vidare till catalogue.membershiprewards.se/index.mtw och får
veta att Vi kan tyvärr inte bearbeta din begäran just nu. Försök använda dina poäng senare eller ring Kundservice på 0771-29 55 00 om du vill ha hjälp.
Provat att gå tillbaka i webbläsaren och trycka igen?
Verkar konsekvent hända vid första "trycket" på den länken, resten funkar som vanligt.
 
Provat att gå tillbaka i webbläsaren och trycka igen?
Verkar konsekvent hända vid första "trycket" på den länken, resten funkar som vanligt.
Det funkar inte för mig tyvärr. Jag kan gå fram och tillbaka hur många gånger som helst men jag kommer ingenstans med detta.
 
Har du provat att helt enkelt ladda om sidan (F5)? Du får du frågan om att skicka om formulär, svara ja så ska det funka. Går bra 100 ggr av 100 för mig.
 
Toppen