Poängrabatter 15 september

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av eramag, 15 September 2011.

1. eramag

eramag Medlem

2. Martin Andersson

Martin Andersson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ingen rabatt alls för inrikes flyg vad jag ser?

3. Bjorkman

Bjorkman Medlem

Enligt utskicket igår från EuroBonus ska det finnas CPH - CDG/AMS för 10k poäng t/r. Kan dock inte hitta det på hemsidan.

4. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag fick brevet men det är från ARN ej från CPH till CDG/AMS med 15' i Economy.

5. Bjorkman

Bjorkman Medlem

Okej märkligt. Kan det ha varit olika utskick eftersom jag bor i öresundsregionen? Relativt säker på att det var 10k från CPH, av oförklarlig anledning slängde jag dock brevet...

6. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Som jag har förstått EuroBonus skickar brev ut enligt var du bor. Det innebär att inom Öresundsregion får du kampanjer från CPH, Västra Götaland från GOT osv...

7. jurgenb

jurgenb Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag fick också ARN-CDG med 15k erbjudandet vill jag minnas, men ser dock inte röken av något sådant väl inloggad på sas.se..

8. eramag

eramag Medlem

Enligt utskicket gäller erbjudandet från imorgon, tisdag, så det dyker nog upp då :)

9. Roger J

Roger J Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Även om man får ett riktat utskick gäller "point bargains" för alla medlemmar...

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!