Poängintjäning på Turkish Airlines?

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Bryant, 23 December 2011.

1. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har bokat en resa med TK i bokningsklass P vilket är en väldigt billig biljett. Finns det något bolag inom *A som tillåter intjäning i denna klass? Varken A3 eller EuroBonus tillåter detta.

2. Jacob

Jacob Medlem

Jag hade också en flygning med Turkish Airlines tidigare i höstas som bokades just i bokningsklass P. Jag vill minnas att jag tittade runt lite då och hittade inget alternativ för poängen, i alla fall inget som passade mig.

Dock var det en tokbillig biljett och Star Alliance guldförmånerna fick jag hur som helst, så jag brydde mig inte så mycket om det.

3. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för ett snabbt svar! Jag har resonerat som du, eftersom jag är *G så har jag och tjejen tillgång till det trevliga på en väldigt billig biljett.
    Sen skulle det vara ett plus om någon ville ge mig poäng också:)

4. Sedan okt 2010 kan man inte tjäna några miles/poäng någonstan på Turkish Airlines P klass.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!