Det är just bokningsdialogen jag hakar upp mig på.
Att bokningsdialogen inte är tydlig är tyvärr inte anledning nog nog för SAS att betala ut baspoäng. (eller ens extrapoäng)
På sin höjd kan du få 5000 extrapoäng för besväret.
Det är just bokningsdialogen jag hakar upp mig på.
Helt otroligt. Jag förstår inte hur SAS resonerade då faktiskt. Det är bara att gratulera - jag skulle köpa en Trisslott också.
Helt otroligt. Jag förstår inte hur SAS resonerade då faktiskt. Det är bara att gratulera - jag skulle köpa en Trisslott också.
Efter lite mejlande fram och tillbaka med SAS har jag nu fått 12400 baspoäng, helt enligt vad som utlovades i bokningsprocessen. De bad så mkt om ursäkt för att de ger fel information och att de håller på att rätta till felet. Dock skall inte jag som kund bli drabbad av att de inte har koll på sina interna rutiner.
Peter vs. SAS 1-0 alltså.
Jag tror de har "rättat" till felet nu. Bokar man med SK operated by SQ står det helt plötsligt "Vi kan inte visa antalet poäng för denna resa". Quick and dirty! Det irriterar mig dock att de i alla fall inte kan visa vilka bokningsklasser som det bokas i även om de inte visar poängen de tror man skulle kunna få...