Poängintjäning Club Carlson och Flygmiles?

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Club Carlson' startad av Impendill, 3 Januari 2016.

1. Impendill

Impendill Medlem

Hej!

Bodde på Radisson i Sydney i december och gav mitt M&S nummer för att samla poäng.
    Såg efteråt att jag fått ca 4500 poäng i club Carlson programmet.

Hur funkar det nu? Växlar jag över CC-poängen på ngt sätt eller får jag poäng hos M&S också?

2. pierrea

pierrea Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    CC för över poäng till mitt Eurobonuskonto när jag passerar 10000 poäng, misstänker att det funkar likadant med M&S.

3. Impendill

Impendill Medlem

Ok!
    Men om man tittar på: EuroBonus partners - Radisson - SAS

Så står det ju tex att man tjänar 500 extra poäng per natt på Radisson.

Är det antingen eller som gäller ?

4. SNIFF

SNIFF Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har fått för båda, EuroBonus och CC, en gång. Men jag tror inte det är meningen att man ska få på båda.

5. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Får man Turkish M&S poäng för att bo på Radisson hotellen?

6. pierrea

pierrea Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Osäker på om @Impendill har annan info, men du har rätt i att det inte går att välja som intjäning i profilen för Club Carlson.

7. henrik l

henrik l Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Observera att Club Carlson försämrade inväxlingskursen för poäng mot flygmil rejält för några år sedan. Minns jag rätt handlade det om att man efter förändringen fick ca en fjärdedel av de flygmil man fick för "enhensmenten". Så när det gäller att växla poäng mot mil så skulle jag inte göra det som förstaval.

8. Impendill

Impendill Medlem

Jag såg också det nu.
    Killen i receptionen sa att det fungerade att lägga in mitt M&S nr när vi checkade in.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!