Poängerbjudande på SAS desinationer, boka 29 September - 6 Oktober

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av varva77, 28 September 2015.

1. varva77

varva77 Medlem

Törs man hoppas på något bra erbjudande i business long haul?

"Håll utkik i din mejlbox under tisdagen 29 september. Då firar vi lite extra som tack för att du och våra medlemmar redan i år har rest iväg på 1 miljon bonusresor. Missa inte ett riktigt fint poängerbjudande på bonusresor!"

2. Mikael64

Mikael64 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vi väntar med spänning:).......

3. Jakob Österberg

Jakob Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ingen Pandion som har fått det idag måndag? EBG skulle ju få erbjudandet på onsdag (och vi Diamond ska få det på tisdag)

4. chazzie

chazzie Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Och vi stackars Silver... aldrig? :p

Markus787, Alf, Dreamliner787 och 4 andra gillar detta.
  5. Erbjudanden ligger uppe nu, liknande erbjudanden som var i Juni samt i December förra året.
    10-50% rabatt i GO på longhaul.
    50% rabatt i GO&PLUS domestic inom norden samt 50% rabatt i GO&PLUS Nordic+ till Nordic+
    samt 40% rabatt inom övriga Europa så att säga.
    EuroBonus pongrabatt - SAS
    upload_2015-9-29_4-52-44.png

Bifogade filer:

pswe och Dr. Miles gillar detta.
  6. Timotey

Timotey Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Struntar nog i det denna gång, hade hoppats på att det gick att boka över påsken.

7. Tack!
    Stockholm-Hamburg T/R i SAS Go för 10.000 poäng, dessutom går det att avboka/ändra fram till dagen innan, anses det som en riktig bra deal för mig.

Mikael64, Jakob Österberg, JWD och 3 andra gillar detta.
  8. nissefalk

nissefalk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Provade just att boka Chicago, jag är silver och det gick inte för de poängen nämnda ovan, så kanske de släpper till andra and Diamond och Guld senare i veckan

9. Onsdag för guld, stod det i ett mail jag fick. Men antar att om det inte finns platser när man vill resa nu innan kampanjen så finns det inte heller när kampanjen startar?

10. Xavi11

Xavi11 Medlem

Är diamond men får inte upp det här erbjudandet när jag testar att boka awardresa? Är det speciell länk som gäller (har inte fått mail från sas ännu)?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!