Senaste nytt

[poängerbjudande] Betala för Go flyg i Plus

KalleSus

Medlem
Det er den ikke. De har offentliggjort at de sætter prisen ned fra 140 til 100 på biz til Asien :)
Jag har tolkat det likadant. Dvs att poängsänkningen är permanent just vad gäller Asienresorna.
Det blir lite förvirrande när de tar med denna förändring tillsammans med en annan, tidsbegränsad kampanj.
Läser man den här sidan SAS points charts - SAS så finns det ingen tidsbegränsning... Så det borde vara en permanent ändring.
 

Dr. Miles

Expert
Det er den ikke. De har offentliggjort at de sætter prisen ned fra 140 til 100 på biz til Asien :)
Jag har tolkat det likadant. Dvs att poängsänkningen är permanent just vad gäller Asienresorna.
Det blir lite förvirrande när de tar med denna förändring tillsammans med en annan, tidsbegränsad kampanj.
Läser man den här sidan SAS points charts - SAS så finns det ingen tidsbegränsning... Så det borde vara en permanent ändring.
Det som ni diskuterar är helt annat än poängrabatterbjudandet som denna tråd handlar om.

Det finns en tråd om sänkning av.awardpriser till Asien. :)
SAS sänker awardpriser på långlinjer till Asien! | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
 

Lollet

Medlem
Väldigt nice! Får bli min första bonusresa nu efter 3års sparande. Plus till Hongkong :)
Lite off-topic.. Går det att göra en optiontown uppgradering på bonusresan som bokas i den nya(?) bokningsklassen F?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

lorimar

Medlem
Riktigt trevligt att kunna omboka en befintlig bonusresa i plus ena vägen, GO andra vägen till plus båda riktningarna och få tillbaka 20000 poäng och 8 kr i skatter. Tack SAS!
 
Toppen