Senaste nytt

Poängen blir inte ogiltiga längre - om kontot är aktivt

chazzie

Medlem
Som sällanresenär (iallafall på detta forum) så gillar jag detta, det kan vara nog svårt att skrapa ihop en större mängd poäng för en fräsig bonusresa. I högre nivåer av EuroBonus så finns det trots allt en del perks, välja plats, extra bagage i hela Star Alliance mm.
 

Kiev

Medlem
Alle disse fordele er jo også tilstede ved HON etc.. Selvfølgelig skulle Pandion ikke forsvinde og gøre dem til Diamond.

Omvendt kunne der godt være et "meget" højere tier, som har faste kvalifikations krav :) (F.eks. min 300k base points på et år hvor det kun er plus/business som tæller, eller min. 200K kroner i spend) blot for at nævne et par eksempler :).
Ok, da misforstod jeg :)
Eivind lover som sagt større forskjeller mellom nivåene, då da får vi bare håpe dette betyr at ebd blir løftet betydelig opp, og ebp enda mye mer :D
 
Insideflyer har intervjuat Eivind Roald som säger att poängen ska fortsätta vara giltiga även efter 5 år så länge kontot är aktivt.

Ha ha, jag hade ett svagt minne att detta nämnts men nu när jag blir påmind om vem det var som sa det förstår jag varför det aldrig blev av. :p
Samme man som sa att det "snart" ska vara gratis att flyga t.ex genom reklam på IFE
 
Toppen