Poäng från rum21?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Ola Löfgren, 1 Mars 2013.

  1. Jag hoppade på en av luckorna i julkalendern där det var dubbla extrapoäng hos rum21.se, men poängen av uteblivit.
    Har mailat med kundservice (PlanB) men har nu helt slutat få svar därifrån trots att jag två gånger har mailat och frågat om status på ärendet.

    Någon annan som har samma problem?


    /Ola
     
  2. jumbooze

    jumbooze Medlem

    Ort:
    ex-CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    Samma här men det finns redan tråd om detta i själva kalendertråden.
     
  3. Vaniljvodka

    Vaniljvodka Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag handlade också därifrån innan jul, men jag fick en klumpsumma med webshopping-poäng på kontot (handlade julklappar från typ fyra olika ställen) för några veckor sen och tog för givet att allt skulle vara med där. Har dock inte koll på exakt hur mycket jag skulle få så det är ju inte omöjligt att de missat mig med.

    Första gången jag handlar via webshoppen - ska man alltså orka hålla reda på hur mycket poäng man förväntas få? Jobbigt...
     
  4. Du kan logga in på webshopping.flysas.com och gå till my transactions för att se vilka poäng du har fått.
     
    1 person likes this.
  5. Vaniljvodka

    Vaniljvodka Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Tack Ola. Ser nu att jag fått från alla ställen utom just Rum 21. Har du en mailadress till kundtjänst?

    Glöm det, såg att man kan fylla i formulär på sidan.
     
  6. Vad ska man göra om poängen inte kommer och dom inte heller svarar på mail?
    Ringa Eurobonus kundtjänst?

    Det är ju ändå 6500 poäng det handlar om?
     
  7. Vaniljvodka

    Vaniljvodka Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Märkligt. Jag fick svar hyfsat omgående och skickade in en kopia på kvittot och fick sen detta:

    "Hej Vaniljvodka!

    Tack för att du skickade orderbekräftelsen så omgående. Vi kan nu påbörja den tekniska undersökningen av ditt inköp. Tyvärr kan undersökningen ta flera veckor men vi kommer självfallet att hålla dig underättad under tiden samt ge besked så fort vi har fått bekräftelse från butiken.

    Har du frågor under tiden hör gärna av dig igen. Vi hoppas att du fortsätter att utnyttja de fina erbjudanden som finns på SAS EuroBonus Webshopping Portal.

    Vänliga hälsningar,

    Cathrin
    SAS EuroBonus Webshopping Portal Kundservice"

    Det här är mailen jag haft kontakt med support@eboutique.viapreference.com.
     
  8. jumbooze

    jumbooze Medlem

    Ort:
    ex-CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag väntar bara på 300 poäng och jag mailar men de får inte mina mail och "Cathrin" återkommer och "påminner" mig att skicka in och jag skickar om och om igen men något "hackar". Jag har nu lagt ner min RUM21 då jag inte pallar jaga mer...
     
  9. Ja den har jag också fått. För 1,5 månad sen. Därefter radiotystnad.


    /Ola
     
  10. FlyingErik

    FlyingErik Medlem

    Vid något tillfälle när mina poäng inte har registrerats direkt varpå jag kontaktat kundtjänst så har poäng gått direkt in på mitt EuroBonus-konto utan att synas på webshopping.flysas.com.
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×