rob74
Medlem
Noterade att det på min senaste faktura från en övernattning på Radisson Blu Royal Viking, Stockholm, står att maten i lobbybaren (Stockholm Fisk Bar) inte berättigar till Goldpoints. Rabatten på 15% fick jag dock.
Det är första gången jag ser att det står så på fakturan. Är det någon ändring eller har det alltid varit så där? Och finns det alltså fler ställen som gör så här?
Har bott på massa olika hotell i kedjan och alltid fått poäng när jag ätit.
Jag vet ju att rabatten endast ges på de restauranger som har öppet hela dagen, men poäng trodde jag att man alltid fick. Och om de inte räknar denna som heldagsöppen, så begriper jag inte varför jag fick rabatt istf poäng.
Det är första gången jag ser att det står så på fakturan. Är det någon ändring eller har det alltid varit så där? Och finns det alltså fler ställen som gör så här?
Har bott på massa olika hotell i kedjan och alltid fått poäng när jag ätit.
Jag vet ju att rabatten endast ges på de restauranger som har öppet hela dagen, men poäng trodde jag att man alltid fick. Och om de inte räknar denna som heldagsöppen, så begriper jag inte varför jag fick rabatt istf poäng.