Senaste nytt

Plusrea USA och Asien (Boka senast 13/6)

Johanna

Medlem
Jag kollade på biljett i Plus för ngn dag sedan till Tokyo och då kostade dennganska precis 8 000kr. Blir inte så impad av detta pris
 

Crater

Medlem
Jag kollade på Plus till Tampa och det kostar också ca 8000:-, mycket bra pris skulle jag säga med tanke på dollarn.
6300:- ligger det på i ekonomi.

Jag kollade över nyår ska jag tillägga, dvs högsäsong.
 

Johanna

Medlem
Kanske bara jag,men 8000 kr för PLUS till Tokyo tycker jag är ett riktigt bra pris!
Det tycker jag med men vad jag menade var att jag hittade ett sådant pris även innan kampanj så det var inte någon skillnad på kampanjpriset. Var kanske lite otydlig men frös på balkongen. Var tvungen att minimera knapptryckningarna.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

obs

Medlem
Hmm, när jag skrev mitt första inlägg så gällde tidsbegränsningen, men som jag skrev ovan togs den bort efter en stund varvid jag började söka på september. Nu är samma text tillbaka, inklusive det för mig obekanta ordet "biljettlett". Det lustiga är att jag ändå nu hittar ARN-HKG i september för 6982:- (saver), vilket är 17 kronor lägre än det utlovade lägstapriset.

De har aldrig været gode til det med information på tværs af lande og platforme.

I går så det sådan ud på den norske hjemmeside. Find selv fejlen ;)

SAS_fejl_20160608.jpg



Fejlen er nu blevet rettet.
 
Toppen