Senaste nytt

Plusgrade | SAS börjar med budgivning på uppgraderingar

Filip

Medlem
Ja, det gick att lura den genom att använda mobilanpassad sida så kom slider fram
3800kr eller 20000p som lägsta bud arn-ewr-arn

Har du adressen till den mobilanpassad sida, fixar inte att få fram det efter att de bytt layout.

Jag har en resan GOT-CPH-NRT /NRT-GOT-CPH och får ingen slider på CPH-NRT utan enbart fasta bud 455€ alt 30k PTS. samt att jag är tvungen att ge bud på båda resorna för att kunna klicka på slutför-knappen. :(
 

Canadien

Medlem
Har du adressen till den mobilanpassad sida, fixar inte att få fram det efter att de bytt layout.

Jag har en resan GOT-CPH-NRT /NRT-GOT-CPH och får ingen slider på CPH-NRT utan enbart fasta bud 455€ alt 30k PTS. samt att jag är tvungen att ge bud på båda resorna för att kunna klicka på slutför-knappen. :(
Om du tittar i tråden här eller söker på Plusgrade och NRT så ser du att för resor till/från Japan så är inte budgivning tillåten, enbart fasta priser tillåtna p g a Japansk lagstiftning.
 

jumbooze

Medlem
Har du adressen till den mobilanpassad sida, fixar inte att få fram det efter att de bytt layout.

Jag har en resan GOT-CPH-NRT /NRT-GOT-CPH och får ingen slider på CPH-NRT utan enbart fasta bud 455€ alt 30k PTS. samt att jag är tvungen att ge bud på båda resorna för att kunna klicka på slutför-knappen. :(
Jag gick bara in med ifånen kollade ej adressen
 
Hur fungerar det om jag vill överraska någon annan med en uppgradering? Jag tänker mig att jag isåfall får betala med cash, men hur är det med mail osv, går den mailen till mig på den adress jag uppger eller går det till resenären? Jag vill ju inte att det ska avslöjas i förväg eller om det inte blir någon uppgradering. Poäng antar jag inte går, eftersom poängen dras från resenärens konto. Eller går det att trixa till?
 
Rätt säker på att bara jag fick mail när jag körde plusgrade med fästmön i somras. Vet dock inte om det står något på bokningen ifall man loggar in på SAS. Rimligen kommer personen också se det ifall do själva tänker att plusgrade vore en bra idé och loggar in på plusgrade för att se vad det skulle kosta att buda.
 

krasnyj

Medlem
Går det inte att använda poäng mera för att uppgadera? Kollar på SAS hemsida men ser endast uppgradering mot betalning
Någon som kan ge mig info om hur många platser det finns kvar i Plus/Business på SK909 den 19:e Jan och SK910 den 23:e Jan?
 

anjak

Medlem
Hur fungerar det om jag vill överraska någon annan med en uppgradering? Jag tänker mig att jag isåfall får betala med cash, men hur är det med mail osv, går den mailen till mig på den adress jag uppger eller går det till resenären? Jag vill ju inte att det ska avslöjas i förväg eller om det inte blir någon uppgradering. Poäng antar jag inte går, eftersom poängen dras från resenärens konto. Eller går det att trixa till?
Mailet går till den adress du uppger när du lägger budet.
 
Toppen