Senaste nytt

Plusgrade | SAS börjar med budgivning på uppgraderingar

EBD_Hakan

Medlem
Är det någon som vet om bud i pengar ändå "rankas" högre om man är EBD/EBG? Alltså om jag som EBD budar 20.000 poäng så räknas det som 26.000 och borde gå över en EBS som budat 26.000 men om jag budar €250 vad är min fördel då? (alltså Plus till Business)
 

palmen

Moderator
Är det någon som vet om bud i pengar ändå "rankas" högre om man är EBD/EBG? Alltså om jag som EBD budar 20.000 poäng så räknas det som 26.000 och borde gå över en EBS som budat 26.000 men om jag budar €250 vad är min fördel då? (alltså Plus till Business)
Ration mellan cash och poäng är något vi inte känner till, hur de värderas mot varandra. En EBS som budar 26k och du som EBD budar 20k så har nog EBS högsta budet då det borde räknas som 28.6k
 

lorimar

Medlem
Hmm... är det bara jag som varken kan lägga in om nya uppgraderingar eller ändra befintliga uppgraderingsönskemål? Sidan laddar, men inte själva möjligheten att dra i slidern för att välja ett bud. Jag ser att det är något Amazon-content som inte riktigt läses in, så det har kanske att göra med S3-problemen i natt hos Amazon...
 

jumbooze

Medlem
Hmm... är det bara jag som varken kan lägga in om nya uppgraderingar eller ändra befintliga uppgraderingsönskemål? Sidan laddar, men inte själva möjligheten att dra i slidern för att välja ett bud. Jag ser att det är något Amazon-content som inte riktigt läses in, så det har kanske att göra med S3-problemen i natt hos Amazon...
Har du testat via mobilsidan? De har kanske mindre libs som laddas där? ( ej verifierat men vet att mobilen funkade när webben krånglade en gång för mig)
 

taxvalp

Medlem
Vi är två EBD som ansökt om uppgradering Plus->Business ARN-LAX och lade bud på 2100 kr. Vill minnas att det var "lite lågt" enligt visaren men med lite flyt och EBD så...

Gick nu in igen när avresan närmar sig och kollade för att höja budet med tanke på poängkampanjen och nu är minsta budet 3800 kr. Jag har inget emot att höja budet men att i princip dubbla det hade jag inte riktigt räknat med. Den nya ter sig också hög enligt databasen.

Vad säger ni - ska man ha is i magen eller öppna plånboken?
 
Toppen