Senaste nytt

PLUS x 11 = Nytt guldkort

GOTATH

Medlem
Bra rapport!

Tycker att reserapporterna har minskat i antal sedan recensionssystemet infördes. Lite synd eftersom en reserapport blir mer personlig att läsa än en recension.

Naturligtvis vill jag även läsa fortsättningen av ditt EBG-run :)
 

pep

Medlem
Bra rapport!

Tycker att reserapporterna har minskat i antal sedan recensionssystemet infördes. Lite synd eftersom en reserapport blir mer personlig att läsa än en recension....

Jeg holder med: GOTATH jeg synes at det er svært at skrive spændende recensioner, da formatet er stramt og det bliver kedeligt. Resjserapporter bør være frie, subjektive, personlige og fyldt med meninger! Selv er jeg ked af det tunge format og skriver på SKYTRAX, som offentliggør ca. 90% af mine indlæg (se friske indlæg fra denne/sidste uge af Ethiopian, LOT, Turkish Airlines)
 
Tack igen för alla positiva kommentarer! Tyvärr har inte "affärskvinnan" trätt fram som min teori förutspådde så om någon vill agera ersättare lovar jag att ta med det i nästa rapport! ;) För er som är intresserade bifogade jag även en liten sammanställning.

24 Februari
Stockholm - Köpenhamn - Madrid 1747 SEK
Madrid - Köpenhamn - Stockholm 1775 SEK

3552 SEK / 12 500 poäng

25 Februari
Stockholm - Köpenhamn - Berlin 1521 SEK
Berlin - Stockholm 1261 SEK

2812 SEK / 6 325 poäng

17 Mars
Stockholm - Köpenhamn - Madrid 1372 SEK
Madrid - Köpenhamn - Stockholm 1569 SEK

2971 SEK / 12 500 poäng

Totalt: 9335 SEK / 31 325 poäng :D
 

pep

Medlem
Tak for excellent rapport og for fuld gennemsigtighed med pris, motiv, pointindtjening, og routings. Jeg synes det er en ny, god skik at notere priserne, da det kan både være ekstra inspirerende og motiverende og fremme konkurrencen samt få øjnene op for deals og gode mileage runs.
 

frta02

Medlem
Klockrent! Funderar på ngt liknande när min kvalificeringsperiod startar 1 April.
Det som intresserar mig mest är priset per poäng och totalkostnad för EBG, därför tacksam för din uppställning!
 
Tack för två bra rapporter! Du får mig att tänka positivt inför min kommande MR i Plus till Aten - inte bara att det är en transport fram och tillbaka som måste genomföras.
Ser fram emot fortsättningen!
 
Toppen