Senaste nytt

PLUS efter två år... funkar det inte ganska bra?

flum

Medlem
Ibland funkar det och ibland funkar det verkligen INTE. Hade igår en inrikes ARN-LLA, C-klassbiljett och jag är EBD. Några saker som inte funkade:

- Prio boarding, behöver inte säga något mer
- Seating, plus bestod av fyra rader som alla var fyllda till gränsen förutom 4B som var ledig då 4A hade en hund med sig i kabinen. I Go var det lediga mittensäten på de FEM!! första raderna medan vi på min rad satt två EBD och en EBP och umgicks (bilder finns). Detta är inte acceptabelt.
- Servering: I den trånga misären bestämmer jag mig för att beställa en flaska rödvin. CC vill då ha betalt med hänvisning att vin kostar på inrikes (I detta fall var det läge att tillkalla pursern som ursäktade sig så mycket). Ändrade mig i detta läge och beställer en Mikkeller. P: Vill du ha lager eller veteöl? Veteölen tack (Wit). Fram kommer Red. Frågade om Wit inte fanns och svaret blev att det är så svårt att hålla reda på vilken som är vilken.
- Bagage: behöver jag nämna att mitt bagage kom absolut sist av alla.

Resan ner dagen innan var dock en väldigt trevlig upplevelse.
 

perhall

Medlem
Såg Percy Barnevik på en flight nyligen. Han fick sin väska absolut sist av alla (han hade priority tag liksom jag, jag var typ tredje sist). Sverige måste va enda landet i världen där bitterheten över ett (visserligen MSEK 905 men ändå) pensionsavtal för många år sen får Ground Service-personal att gå emot sitt uppdrag!
 
Toppen