Senaste nytt

Plaza Premium Lounge, London Heathrow, Terminal 2

Jacob

Medlem
Mycket snygg och elegant inredning, loungen känns verkligen exklusiv. Dessutom en mycket trevlig självserveringsbuffé med smårätter. Baksidan med loungen är prislappen, även om den håller en hög nivå är 38 pund i överkant för en betallounge.
 
Jag fick ingen alkoholbegränsning som SAS plus resenär, dock som nämnt i länken nedan så var det mesta av drycken slut när jag var på plats...

http://www.businessclass.se/forum/threads/har-du-testat-sas-p%C3%A5-london-heathrow-terminal-2.19099/page-2
 

chazzie

Medlem
Testade denna i november 2014, det är en Diners-lounge och även om det var ett snabbt besök så var det angenämt. Tyst, fräscht, stilfullt inrett och både varm samt kall mat. Hann tyvärr inte fotografera något =}
 
Vad är bäst? Jag hann ju bara med 3st så säger

Bäst Singapore Sling i Singapore Lounge
Bäst dusch i United
Bästa utseende Plaza
Godast mat United
Kallast cola i Singapore Lounge

Osv... :)

Skulle behöva vara länge i varje lounge och testa likadana saker för att kunna ge en lista. Men allt var riktigt trevligt, min första BC träff! :)
Kommer man in i Plaza-loungen med *A Guld?
 

Jones

Medlem
Kanske kan också Diners funka i Plaza Premium Lounge på LHR. Inte helt säker dock. Jag hade inte koll på vilket kort/biljett som egentligen gav access så jag lade upp ett antal kort. Det var SAS plus biljett som gav mig access den dagen (12/9 - tillfällig grej?) men de sa att Diners gällde också. Kan varit så att de menade att de accepterade Diners som betalning.
 

jumbooze

Medlem
SAS meddelar at man som EBG/EBD ska komma in här nu
Screen Shot 2015-10-28 at 16.29.08.png
 

SNIFF

Medlem
Jag var där nyligen. Singapore > Plaza / Senator skulle jag nog säga. Det beror lite på vad du är ute efter.

Det var helt OK mat i Singapore-loungen, det fanns också öl och glass.
 
Toppen