Plaza Premium Lounge eller United lounge Heathrow terminal 2?

Diskussion i 'Lounger' startad av Steve, 13 Oktober 2014.

1. Steve

Steve Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vilken av dessa 2 lounger är bäst avseende utbud? Champagne? Mat?
    Saknar EBG men har Priority Pass (Amex Platinum) så jag ska ha access till dessa lounger.
    Tacksam för input från er BC-medlemmar som hunnit testa på Terminal 2.

2. Christian R

Christian R DYKWIA

Plaza Premium får du ikke adgang til med Priority Pass, så det er United Club Lounge der gælder hvis du ikke vil betale.

Edit: Priority Pass har nu samarbejde med Plaza Premium London Heathrow T2, mere information findes på Airport Lounge Access Worldwide | Priority Pass

Last edited: 13 Oktober 2014
  3. Jacob

Jacob Medlem

Jag visste faktiskt inte att Plaza Premium fått samarbete med Priority Pass, så var det inte när loungen öppnades. Jag mailade även deras huvudkontor i Hong Kong i september och då var inget klart. Men kul!

United Club är vassare, men om du har tid och praktiskt möjlighet, varför inte besöka båda?

4. Jacob

Jacob Medlem

Det verkar vara ändrat om du tittar på Priority Pass webbsida. Loungen kommer upp i listan nu.

Steve och Christian R gillar detta.
  5. Christian R

Christian R DYKWIA

Hvis jeg havde tid ville jeg besøge begge lounger. Hvis du ikke har så god tid så tage den der er nærmest til din gate.

Jeg har ikke testet Plaza Premium, men United Club loungen har et fint udvalg af mad og drikkevarer - inklusive gratis champagne.

Du kan se mere om Plaza Premium loungen her: Flygplatslounge: Plaza Premium Lounge, London Heathrow (LHR), Terminal 2 - BusinessClass.se

Der kan man bare se, der stod nemlig ingen ting på Plaza Premiums hjemmeside - men de vil nok også hellere sælge adgang til fuld pris... Under alle omstændigheder en glædelig nyhed!

Steve gillar detta.
  6. Steve

Steve Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick mejl 9/10 att PP har access, verkar som båda är bra. Min fru flyger ikväll från Terminal 2 så jag ska framföra tipsen, tack!

Christian R gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!