Senaste nytt

Platsreservation vid codeshare

Efter samtal med både CA och SK ser jag nu tom alla flygningar i SAS appen. Trots att jag angett EB nr vid bokning så såg SAS inte detta utan behövde manuellt lägga in. Innebär faktumet att de ligger i appen att jag automatiskt får poäng eller måste jag fortfarande efterregistera? Går det att välja säte i SAS appen, eller funkar allt förutom anledningen till att jag ville ha dem hos SAS? Nu hoppas jag på en Courtesy Up iaf!
 

thsred

Medlem
Efter samtal med både CA och SK ser jag nu tom alla flygningar i SAS appen. Trots att jag angett EB nr vid bokning så såg SAS inte detta utan behövde manuellt lägga in. Innebär faktumet att de ligger i appen att jag automatiskt får poäng eller måste jag fortfarande efterregistera? Går det att välja säte i SAS appen, eller funkar allt förutom anledningen till att jag ville ha dem hos SAS? Nu hoppas jag på en Courtesy Up iaf!

Lägga in manuellt? Hur gjorde de det?
 
Lägga in manuellt? Hur gjorde de det?
Bara ett av fyra Eurobonuskonton var registrerade. Kundtjänsten frågade efter medlemms nummer, vilka jag inte hade för alla fyra. Så jag uppgav min adress och bad dem registera alla medlemskap som står på den adressen och när jag senare kollade så fanns alla där!;) när jag senare skulle göra samma sak med en NZ flygning var det omöjligt, de kunde bara se bokningen och inte ändra. Misstänker att det beror på systemet eller så var det endast lathet från agenten.
 
Toppen