Senaste nytt

Platsreservation Singapore Airlines

Matta

Medlem
Jag har testbokat några olika datum under våren 2019 med Singapore Airlines (A350) sträckan ARN - SIN.
När jag kommer till platsbokningen så är hela business avdelningen obokad utom rad 11 och 19.
Som jag läst i andra forum och inlägg så är rad 11 och 19 de bästa platserna.
Kan det vara så att man håller på dom platserna för att spara till speciella bokningar, typ VIP m.m.

Nån som vet ??
 

Canadien

Medlem
Jag har testbokat några olika datum under våren 2019 med Singapore Airlines (A350) sträckan ARN - SIN.
När jag kommer till platsbokningen så är hela business avdelningen obokad utom rad 11 och 19.
Som jag läst i andra forum och inlägg så är rad 11 och 19 de bästa platserna.
Kan det vara så att man håller på dom platserna för att spara till speciella bokningar, typ VIP m.m.

Nån som vet ??
Rad 11 brukar gå att välja som Star Alliance Gold. Jag har iallafall lyckats på ARN-SIN, SIN-SYD, PVG-SIN när jag rest i Business med EBD, blandat revenue och awards
 

AABack2ARN

Medlem
Jag bokade min resa med Singapore på telefon och fick då plats på första raden i bakre kabinen på alla fyra flyg (A380+B77W). Vet dock inte om det var på grund av status eller bokning via telefon.
 

Mediana

Medlem
Det är baskin också på de platserna också. Sist satt det en hel barnfamilj på första raden.
 
Toppen