Platsbokning på codeshareflight med United/Lufthansa

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startad av Olle A, 10 December 2012.

1. Olle A

Olle A Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag planerar en resa till LAX i april och funderar på att åka Lufthansas A340-600 från MUC i Economy och B747-8i tillbaks till FRA i Business. Denna kombination verkar inte gå att boka på Lufthansas hemsida men på Uniteds sida går det utmärkt dock med UA-nummer förstås. Nu verkar man inte kunna för-boka Lufthansasittplatser på Uniteds sida och då undrar jag förstås om jag kommer åt min ev. bokning någonstans och kan boka mina favoritstolar så jag inte behöver stå i incheckningen och få eländesplatser.

2. Erik Bernskiöld

Erik Bernskiöld Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du borde kunna plocka upp den på exempelvis Lufthansas sida i efterhand så vitt jag vet, eller antagligen ringa för att boka dina platser. Eller?

3. Jacob

Jacob Medlem

Jag skulle också rekommendera att testa Lufthansas webbsida under "my bookings".

4. Olle A

Olle A Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ok, ungefär som jag misstänkte.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!