Planet träffat av blixten

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Martin Björnström, 14 Augusti 2013.

1. Inkommande plan träffades av blixten. "Lampor lyser i cockpit"

11:55 till ARN försenad minst 30 min. Sitter i BC hörnan på CPH.

1 person likes this.
  2. Golfkillen

Golfkillen Medlem

Det är ju lite "oroligt" här nere just nu. Borta är sommarens soliga dagar och de har ersatts med ett konstant skymningsljus och regn.

3. image.jpg

Drama vid Gate B3. Upp och ner pga iPhone :(

4. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är inte så att forumet strippar EXIF från bilderna och därmed också taggen som iPhone skriver hur bilden ska visas? Är ju inte bara iphonebilder jag sett som hamnar upp o ner.

5. Försenat till 13:00 :(

6. Golfkillen

Golfkillen Medlem

Aj då, tråkigt! Förvånad över att kvällspressen inte skrivit om detta ännu: "SAS-plan i åskdrama. Nödlandade på Kastrup".

Svenska73 gillar detta.
  7. 14:30 är det som gäller nu... Äter kalla kycklingspett för tredje gången idag :D

1 person likes this.
  8. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  9. Stefan62

Stefan62 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du kanske är kvar när varmkorven serveras.:) Jag kommer vid 17-tiden till BC-hörnan.

10. 2 personer gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!