Senaste nytt

Planespotting på Arlanda

Status
Stängd för vidare inlägg.

Dr. Miles

Expert
Jag har inte sett någonstans i forumreglerna att man inte får kritisera företaget men personangrepp är 100% inte tillåtet.

Om du vill diskutera om sådant ämne får du gärna fortsätta i PM (dock inte med mig). Det är min personlig åsikt.
 

fly4fun

Medlem
Jag känner att jag måste backa upp Alf här. Här på forumet finns många skribenter som håller genomgående hög nivå på sina inlägg och Alf är absolut en av dem.
Att 01L används ytterst sällan är däremot felaktigt. Det är Arlandas preferensbana för landning när det blåser norrifrån och det är lågtrafik, dvs. mindre än 56 rörelser på timmesbasis.

Det förhindrar inte honom från att gång på gång skriva företagsangrepp. Om när man frågar om mer så stoppar han huvudet i sanden och skyller på andra användare. PINSAMT!
 
Last edited:

fly4fun

Medlem
Jag har inte sett någonstans i forumreglerna att man inte får kritisera företaget men personangrepp är 100% inte tillåtet.

Om du vill diskutera om sådant ämne får du gärna fortsätta i PM (dock inte med mig). Det är min personlig åsikt.

Kritsera företag är en sak och hitta på och ljuga om bolag är en helt annan sak. Om jag t.ex. skriver att "SAS servar sina plan med piratdelar från Kina och piloterna flyger fulla" så är jag ganska säker på att inläggen raderas. Att Alf hittar på är tydligen OK?

Jag har skrivit 610 inlägg utan ett angrepp. Men när Alf i 10:e inlägget kommer med angrepp och kommer undan med det, börjar det kännas lite jobbigt.
 
Last edited:

Jacob

Medlem
Med tanke på att varken flight spotting eller flight radar är något vi fokuserar på på BusinessClass, i kombination med att frågan både besvarats och lett till en onödigt tråkig ton, tar jag och stänger denna tråd.

Till CaToRLinnér, välkommen till BusinessClass! Det finns flera bra sidor som fokuserar på plane spotting, exempelvis airliners.net eller ARNspotters, som jag rekommenderar dig att titta på.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen