Senaste nytt

Planering: Ut på tur aldrig sur 2012

lonewolf

Medlem
Är tillbaka i Stockholm efter ett par fantastiska och magiska dagar! Passerade 50 flights gjorda med Norwegian på resan ner mot GOT och jag tackades av officiellt i högtalarsystemet efter landning på Landvetter. Det kändes precis som i filmen "Up in the air" :) Nu är det snart London om två veckor. Men sedan är det ett påsklov att ta tag i och då väntar redan MMX, men jag behöver er hjälp inför en ny routing!
 

Najk

Medlem
Är tillbaka i Stockholm efter ett par fantastiska och magiska dagar! Passerade 50 flights gjorda med Norwegian på resan ner mot GOT och jag tackades av officiellt i högtalarsystemet efter landning på Landvetter. Det kändes precis som i filmen "Up in the air" :) Nu är det snart London om två veckor. Men sedan är det ett påsklov att ta tag i och då väntar redan MMX, men jag behöver er hjälp inför en ny routing!

Kul att Norwegian uppmärksammade dig, det har du verkligen gjort dig förtjänt av!
 

lonewolf

Medlem
Haha! Vad har du för planer för nästa gång då?

Nu vill jag ut i Europa! Antagligen direkt från Arlanda eller via OSL/CPH. Amsterdam, Berlin, München, Paris etc! :) Du får gärna ge lite tips! Eftersom det inte går att vända direkt tillbaka på dessa destinationer bilr det inkludive nattstopp ;)
 

lonewolf

Medlem
PÅSK 2012

TORSDAG
07.30 - 08.35 ARN - MMX DY4025 548SEK
09.00 - 10.05 MMX - ARN DY4026 249SEK
13.45 - 14.55 ARN - CPH DY4161 299 SEK
16.45 - 18.10 CPH - AMS DY4161 583 SEK

STOPP Park Plaza Amsterdam Airport 1 000 SEK

FREDAG
21.25 - 23.10 AMS - OSL DY1259 549 SEK

STOPP FREDAG - SÖNDAG Park Inn By Radisson Oslo Airport 1 400 SEK

16.55 - 18.00 OSL - ARN DY820 480 SEK

Totalt: 5 108 SEK

Vad tycker ni? Det går att pressa priset lägre men vad tycker ni om denna routing?:)
 
Last edited:

Jacob

Medlem
Låter skoj!

Men som sagt, tycker du ska ta dig ner till Berlin för ett besök på den trevliga takterrassen på Tegel flygplatsen innan flygplatsen släcks ner när nya Brandenburg öppnar i sommar.
 
Toppen