Senaste nytt

Planering av inofficiell BC träff på Malta 17:e maj

mry

Medlem
Jodå, jag är hemma den 17/5. Kul att vi blir några stycken även om det såklart är synd att NotRyan inte kunde komma.

Vi kan ju säga hej redan på tisdagskvällen om du inte är allt för upptagen då.


Vart kommer ni att bo?

Inget har förändrats utan det som gäller står i inlägg #1 i tråden, tis-tors samt lör-tis på Radisson st Julians och tors-lör på radisson Golden sands.
 
Last edited:

Alx

Medlem
Jag tror att tisdagskvällen kan vara lite knivig att få till då jag är uppbokad på annat under dagen som riskerar att dra ut på tiden. :(
 

rob74

Medlem
Har lite matbilder jag kan posta när jag får lite bättre täckning... Hade bara mobilen som visade sig ha 9% batteri kvar med då , så det blev inte så mycket fotat.
Vi hade en trevlig eftermiddag/kväll, med fördrinkar på hotellet, middag på Meat & Co. och därefter gick vi till Hilton Quarter Deck för att avsluta med några drinkar/glas vin.
Bl a resor och en del om hur Malta fungerar avhandlades under kvällen.
Lär väl gå fler flyg hit, så att... ;)

Kul att träffa dig, Alx!
 

Alx

Medlem
Tack för en mycket trevlig kväll rob74 mry och Ulla !! Förhoppningsvis var det inte den sista gången det anordnas en inofficiell BC träff här på Malta. Vem vet, nästa gång blir vi kanske ett större gäng?! Nu när SAS Plus är så prisvärt och ger så många EB-poäng ARN-MLA-ARN är ju ursäkterna få! :D
 
Toppen