Planering av inofficiell BC-träff i Barcelona lördag 31 oktober 2015

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av Magino, 5 Maj 2015.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Barcelona 2015 – Succén fortsätter

Då var det dags att börja planera årets höstresa till Barcelona. Tidigare resor har varit fantastiska och mycket uppskattade av alla som följt med. Självklart kommer vi även i år göra besök på cavahak, ginbarer och äta mängder med tapas. I år tänkte vi även för de intresserade få till en guidad tur på ett av Barcelonas mikrobryggerier.

NÄR: Helgen den 30 oktober - 1 november. Vill ni stanna längre eller kortare är det inget problem men se till att vara där under middagen den 31 oktober!
    VAR: Barcelona. Middag lördag kväll. Kom gärna med förslag.
    HUR: Åk dit med ditt favoritbolag eller där du tjänar mest poäng.

BOENDE: Kom gärna med förslag. Tidigare år har vi bott på diverse olika hotell och vissa har även hyrt lägenhet via airbnb.

På fredagen blir det sedvanlig förträff med middag på Cerveceria Catalana.

Tidigare års trådar hittar ni här

http://www.businessclass.se/forum/threads/planering-av-inofficiell-bc-träff-i-barcelona-lördag-25-oktober-2014.18115/

http://www.businessclass.se/forum/threads/planering-av-bc-se-träff-i-barcelona-lördag-9-e-november-perfekt-för-mileage-run.13116/

Alla är hjärtligt välkomna att följa med på resan.

Kommer
    Magino
    telelina
    palmen
    David
    fcx
    011430121
    IPC_Mataveri
    IPC_Mataveri Fru
    Tommy
    Susanne

Last edited by a moderator: 20 Oktober 2015
  2. telelina

telelina Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Självklart måste jag med och fira 3-års jubileum. Det blir bara roligare för varje år. :)

3. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu är det dags, har ju missat de tidigare två, jag kommer!

4. nota bene

nota bene Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sorry! Den helgen är helkörd för mig. Hade annars mycket gärna varit med för tredje året i rad.

5. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej vad tråkigt. Men får du ändrade planer är det bara att boka.

6. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Den här kommer finnas med i bakhuvudet för mig, ifall jag eventuellt behöver några poäng för att förnya mitt Diamond. Min brytpunkt är 31 oktober och jag kan tänka mig att jag kanske behöver några poäng i år, då jag inte optimerat mitt resande för maximalt med poäng. :) Vore väl på tiden att jag gjorde min första MR någon gång. ;)

jumbooze och Magino gillar detta.
  7. nota bene

nota bene Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tycker jag också!

Det lär inte hända. Vi är huvudsponsorer på ett event som är planerat sedan mer än 2 år...

8. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är ju enkelt. Bara boka ny venue. Fira Center i Barcelona är utmärkt! ;)

9. Christian R

Christian R DYKWIA

Jeg overvejer det stærkt! Business med Lufthansa-gruppen fra 3300DKK og op... :)

011430121, Ricci, Magino och 1 annan gillar detta.
  10. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Jag vill inte grusa din MR drömmar, men du får leta efter annat än SAS då. Just nu ska SAS ha 4600 i GO på dessa datum, men Lufthansa C blir priset ca 4400 kronor. Nu kan man ju visserligen ta en MR i Lufthansa C också :). Slutet gott allting gott!

simon_says91 gillar detta.
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!