Senaste nytt

Planering av inofficiell BC-träff i Barcelona lördag 27 oktober 2018

palmen

Moderator
Uppdaterad lista på deltagare

palmen
magino
telelina +2
IPC_Mataveri
Fru IPC_Mataveri
rvarttinen
marbe166
Silverfux +1
fcx
Tommy
Susanne
bnr
Lounge Lizard
011430121
SeaPlanePilot
Fru SeaPlanePilot
Malu
Mikael Stillman
aruba1 +2
Timotey
Sofia
"vän till oss"
Mariehelen
Christer
Sir Lemon
"gäst"


Efter att ha räknat igneom detta igen och med de bortfall vi haft så verkar det vara 31 stycken.
Om det är någon/några som fattas på listan så hör gärna av er så vi inte har för få platser på lördag.
 

FFlash

Medlem
En "Barca-resa" innebär väl Camp Nou besök? ;) Skulle bli el clasico mot Real Madrid på lördagen? Skulle varit roligt att träffa nytt folk men det funkar inte för mig just nu :(
 

Sir Lemon

Medlem
En "Barca-resa" innebär väl Camp Nou besök? ;) Skulle bli el clasico mot Real Madrid på lördagen? Skulle varit roligt att träffa nytt folk men det funkar inte för mig just nu :(
Ngn som vet ngn smidig trovärdig länk man kan köpa en biljett? Har rest en del i mina dagar men Barcelona blir premiärvistelse.
 

FFlash

Medlem
Ngn som vet ngn smidig trovärdig länk man kan köpa en biljett? Har rest en del i mina dagar men Barcelona blir premiärvistelse.

Superenkelt. Köp på Barcas egna hemsidor och undvik betala mellanhänder. Frågan är om det finns platser till clasico. Kan även köpas på plats om du går dit tidigt, om det finns platser. Annars får du anlita scalpers på gatan.
 

palmen

Moderator
Kan vara värt att Pohlman har siat lite om dåligt väder på Lördag. Verkar bli lite vatten...
Screenshot_20181024-191636_Chrome.jpg
 
Toppen