Senaste nytt

Planering av inofficiell BC-träff ölresa till Brygge lördag 2 februari 2019

ekf

Medlem
Är det någon som organiserar en sammankomst eller är det "råka stöta på varandra" som gäller?
Vad gäller festivalen så är det kanske smidigast att ta det lite ad hoc på plats, lite beroende på vart folk är osv. Själv tänker jag nog ställa mig i kön till Belfort strax innan 12 någon gång, för att sedan ta en första öl eller två där inne. Det kan ju vara en bra första samlingspunkt för de som är ölsugna och på plats tidigt..
 

IT-snubben

Medlem
...ställa mig i kön till Belfort strax innan 12 någon gång, för att sedan ta en första öl eller två där inne. Det kan ju vara en bra första samlingspunkt för de som är ölsugna och på plats tidigt..
Förklara för mig som är oinsatt; Belfort? Är det själva festivalområdet eller är det något speciellt ställe där?
 

ekf

Medlem
Förklara för mig som är oinsatt; Belfort? Är det själva festivalområdet eller är det något speciellt ställe där?
Belfort (eng: Belfry) är en byggnad i centrala Brygge, det är en del av festivalområdet och det är i Belfort som man hämtar ut (köper) startpaket med glas och tokens. Tokens kan man sedan köpa fler av på andra ställen, men startpaketen finns endast inne på Belfort... Därav att det är en bra startpunkt att passera :)

Edit: Här alltså... Google Maps
 

jerixon

Medlem
I loungen på Skavsta nu!
Man börjar bli mätt av dagens lunch varje fall.....
Let the trip begin!!
20190201_115717.jpg
 
Toppen