Senaste nytt

Planering av inofficiell BC-träff ölresa till Brygge lördag 2 februari 2019

ekf

Medlem
Kontanter? Hur använder man sådant? :rolleyes:

Bra tips, defintivt inget jag skulla ha tänkt på. Dessa "tokens", vart omsätter man dom? Är det till ölfestivalen?
Jag förstår precis vad du menar, klarade mig med nöd och näppe från dubbel kötid förra året :)

Man köper ett startpaket med ett glas och fem tokens (har jag för mig). Ett provglas med öl kostar sedan en token, så antagligen behöver man köpa en eller fler uppsättningar med tokens efter ett tag.. även detta endast för cash.
 
Jag förstår precis vad du menar, klarade mig med nöd och näppe från dubbel kötid förra året :)

Man köper ett startpaket med ett glas och fem tokens (har jag för mig). Ett provglas med öl kostar sedan en token, så antagligen behöver man köpa en eller fler uppsättningar med tokens efter ett tag.. även detta endast för cash.
Och är man två alt törstig kan man få två glas och 11 (!) tokens för det dubbla.
 

LSH

Medlem
Hur lång tid brukar kön ta kl 12 på lördagen? Borde man inte kunna komma runt köandet genom att ta med ett glas från tidigare år? Polletter finns ju att köpa på fler ställen, men startpaketen är en flaskhals med bara ett försäljningsställe.
 

ekf

Medlem

LSH

Medlem
Vi landar 1720. Helgbiljetterna på tåget gäller först från 1900 så det kan löna sig att ta en liten."fikapaus" i Bryssel innan vi tar tåget Brygge.....
 
Toppen