Senaste nytt

Planering av BC.se Stockholmsträff på torsdag 18 juli 2013

Jacob

Medlem
Någon sommarresa på gång istället?
Nja, inget liknande tidigare år i alla fall. Redan passerat 50 flighter i år med två interkontinentala resor avverkade bara under juni, så det är inte direkt så att kroppen skriker efter att få ut och flyga 110 timmar eller så just nu. ;)
 

rvarttinen

Medlem
Jag måste faktiskt rösta mot QH. ....

Så tack men nej tack. Jag går hellre till ett ställe som inte försöker blåsa sina kunder systematiskt.

Hmmmm, intressant. har inte själv varit på Queens Head, och det lär inte bli så sannolikt att jag går dit nu. Det finns ju ett rätt bra utbud numera ...

Andra förslag:
- Monks Sveavägen, enligt tidigare förslag och kanske ...
- Belgobaren på Bryggargatan (så passande!) som har uteplats.

Den senare utgör även frukostsal till Freys hotell. Har kompisar från Göteborg som enkom bott på hotellet för snabb åtkomst till Belgobaren på kvällen (!). Mycket nära Centralen och Arlanda Express.
 

Dr. Miles

Expert
Jag är inte värst bra på svenska så vänligen skriva antingen "kan inte komma", "kommer" eller "kanske".
Det underlättar för mig att skriva deltagarlistan.
 

Skyraider

Medlem
Jag kommer om jag är i Stockholm då. Dvs "Kanske".

För övrigt kan jag säga att Queens Head är ett utmärkt ställe (även om Agehall tycks ha haft otur), lysande råbiff har de också. Däremot är det svårt att sitta ett större gäng i bardelen så för BC-möte kanske något annat ställe är att föredra.
 

mry

Medlem
Om vi nu ska vara medvetna resenärer kan vi inte äta och dricka på radisson waterfront så jag kan sätta saker på rummet och få mer poäng :)

Sen fårman inte glömma att man har 15 procent rabatt på radisson. ;)
 
Toppen