Senaste nytt

Planering av BC.se Stockholmsträff på torsdag 18 juli 2013

Dr. Miles

Expert
De som har anmält intresse hittils:

  • rvarttinen
  • telelina
  • mry
  • Malu
  • kris_moeller
  • Jan Petterson
  • Glenn E

Kanske
  • doc
  • GOTATH
  • David
  • Jacob
 
Last edited:

agehall

Medlem
Hej på er!

Om önskemålet är att det ska ligga i närheten så föreslår jag Queens head, det är ett ställe i stil med Monks.
Det finns även fler Monks i stan t ex Monks American Bar på Sveavägen 39. Och Belgobaren så klart. :)

Jag måste faktiskt rösta mot QH. När jag var där tidigt i våras så saltade de notan rejält. Inte en chans att jag och en av mina polare hade druckit 7 öl vardera, men vi hade svårt att argumentera emot. Dessutom hade vår tredje vän, som avvek lite tidigare redan betalat 10 öl, vilket var på tok för mycket. När vi sedan återvände någon månad senare (pga att Monks var stängt!) så försökte de med samma sak. Men då hade vi hållit räkningen och bad dem flyga och fara.

Så tack men nej tack. Jag går hellre till ett ställe som inte försöker blåsa sina kunder systematiskt.
 

Sakoz

Medlem
Hm då är alltså ryktet sant, min kusin i Stockholm pratade om detta ställe och att dom hade blivit lurade.
 

agehall

Medlem
Hm då är alltså ryktet sant, min kusin i Stockholm pratade om detta ställe och att dom hade blivit lurade.

Jag kan bara uttala mig om mina egna erfarenheter. Att det händer en gång kan bero på många saker. Det är lätt att göra fel, men när de "gör fel" även en andra gång på samma sätt så börjar man ju undra.
 

Dr. Miles

Expert
Intressant. Kanske blir en liten tripp upp till Stockholm...

Tänkte detsamma, ruttförslag? :)
Man tjänar inte några Star Alliance poäng men Malmö Aviation via Visby är lite annorlunda routing.:)
Ca 1.550 SEK inkl. skatter

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Andra alternativ är Göteborg-(AY)-Helsingfors-(AY)-Tallinn-(AY)-Stockholm Bromma med Finnair opererad av FlyBe.
Ca 2.450 SEK inkl. skatter

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
 
Toppen