Senaste nytt

Planering av BC.se Stockholmsträff på torsdag 18 juli 2013

Dr. Miles

Expert
Datum: torsdag 18 juli 2013, kl. 18
Plats: Monks American Bar på Sveavägen 39, Stockholm

Karta på Google Maps

Vänligen skriva antingen "kan inte komma", "kommer" eller "kanske" i tråden.
---
Uppdaterad: 2013-07-18

De som har anmält intresse hittills:

Kommer
  1. rvarttinen
  2. telelina
  3. mry
  4. Malu
  5. kris_moeller
  6. Jan Petterson
  7. Glenn E
  8. NotRyan
  9. Mikael
  10. 011430121
  11. Kricka
  12. Dr. Miles
  13. David
  14. Jacob
  15. Fredrik
  16. agehall
  17. FruAgehall
  18. Magino
  19. LinuxSam
  20. Skyraider

Kanske
  • doc
  • gdaily
  • Sakoz
 
Last edited:

Senator

Moderator
Jag har nu skickat PM till Telelina med detaljer om min privata mejladress med tydlig hänvisning om min avsikt att delegera detta 100% till henne. Det är nämligen så att jag litar mer på Telelina än mig själv i detta avseende. Jag vet att hon skakar fram ett kanon ölhak till oss på två snabba! Min kalender säger torsdag 18 juli för detta.
 

mry

Medlem
hmm det känns nästan som man måste komma på hur man lyckas ta sig till Stockholm för att närvara i Juli...
 

mry

Medlem
Hur går det med träffen 18:e juli nu, blir det en sådan?

Jag funderar på att åka ner men har inte bestämt mig innan jag vet om det blir något då ju.
 

rvarttinen

Medlem
Jag är hemma och jobbar den veckan, så min plan är att dyka upp på träffen. Vidare, det tycks som det är annat ställe på gång. Senator delegerade till Telelina att finna ett alternativ - någon progress?

(... en gång var vi två som sågs på Monks förra sommaren! .. så, att den blir av är högst sannolikt... )
 

Senator

Moderator
Jag kan tyvärr meddela på en gång att jag inte kommer medverka detta datum. Vi har jo skojat lite om vem som skall arrangera detta, och eftersom frk Telelina är en mycket begåvad ölkännare så hade hon något förslag på ett ölhak som var öppet, och därmed var det busenkelt att delegera till henne :)

Jag PMar Telelina, så ser vi vad som kommer fram.
 

telelina

Medlem
Hej på er!

Om önskemålet är att det ska ligga i närheten så föreslår jag Queens head, det är ett ställe i stil med Monks.
Det finns även fler Monks i stan t ex Monks American Bar på Sveavägen 39. Och Belgobaren så klart. :)
 
Last edited:

mry

Medlem
Jag har tydligen bokat 2-4-1 på Radisson Waterfront 18-20/7 så nära det är bra.

Jag är ju ingen ölfantast men något finns det nog jag kan dricka Iaf hoppas jag :)



På lördagen ska man ju vidare till Göteborg för träff där...
 

Malu

Medlem
Jag räknar med att kunna ansluta 18JUL - passar bra som en utflykt under semestern!
 
Toppen