Senaste nytt

Plåta lådan - mat i SAS Plus inom Europa

palmen

Moderator
Under bildet står det at matrettene må godkjennes av livsmedelsvärket, så jeg tviler sterkt på at det har skjedd på 1 uke OG man har fått startet masseproduksjon til å sende ut til fly :p
Står ingen sådan info under den bilden, verkar dock ha skrivits i kommentarerna på instagram
 

FF#1

Medlem
Dagens....
uploadfromtaptalk1455727873439.jpg
helt ok.
 

Kimmen00

Medlem
Dagens låda till Bryssel... Inte äcklig men bara konstig blandning. Asiatiskt inspirerad sallad blandat med dillpotatis och kyckling.. Mkt skumt.
20160217_153138.jpg
 

Homer

Medlem
ALC-OSL Det här var riktigt dåligt, kokoskyckling med chilisallad tror jag det kallades för,
jag tog en sandwich istället, den var också riktigt dålig kom från samma cateringfirma.

Mat.jpg
 
Last edited:

Naga

Medlem
Det kan inte vara möjligt att detta skräp ovan serverades i SAS Plus, inte ens i ask
med SAS logo för en viss kvalitetssäkring. Det ser ut som värsta charter eländet.
Hade det varit första april hade jag trott Homer april skämtat med oss.
 

Agö

Medlem
Det kan inte vara möjligt att detta skräp ovan serverades i SAS Plus, inte ens i ask
med SAS logo för en viss kvalitetssäkring. Det ser ut som värsta charter eländet.
Hade det varit första april hade jag trott Homer april skämtat med oss.
Så där ser det ut på outstations. Har aldrig flugit från Alicante utan att få denna typ av låda.
 

fcx

Medlem
Vissa outstations har det där. Fått "mystery box" varje gång från Spanien, men aldrig från Grekland, Frankrike eller Italien.
 

DanielKif

Medlem
Dagens låda. Lax med en potatissallad.
Betyg = 2 av 10

Tog en paj med för säkerhets skull.
Edit: flyg mellan ARN och Edinburgh. Rad 1&2 var plus. Totalt 4+ infant varav vi var 2 +infant.
image.jpeg
 
Toppen