Senaste nytt

Plåta Boxen - mat i SAS Plus inom Europa

Status
Stängd för vidare inlägg.

Spax

Medlem

Attachments

  • IMAG0385.jpg
    IMAG0385.jpg
    86,9 KB · Visningar: 309

011430121

Medlem
SK4698 mellan OSL-LPA för mig nytt innehåll i boxen kalv och potatis samt morötter.
Kändes som den skulle kunnat serveras i den ”gamla lådan”
Den godaste boxen jag har inmundigat på SAS

Fantastisk trevlig och service inriktad besättning i dag, 5 st som jobbar i kabinen, med en purser som har jobbat 32 år i SAS.
Den främre toaletten är till för våra Plus passagerare annonserades, och skulle det bli kö så skall den börja vid rad 3, det är så här vi vill ha det!
Jag har rad 1 D-F för mig själv.
Det här är när det är som bäst från SAS
Känns som dessa 5 timmar 15 minuter kommer att gå fort.

9D6B94F1-F01B-4439-B6F8-14A94EEDBB77.jpeg

7D5F52CD-8415-466A-9B58-10F9D05FEF08.jpeg
 
Last edited:

MrDollar

Medlem
Detta bör du även publicera i SAS Det här gjorde Ni bra -tråden.
Låter ju fantastiskt! :)
Fantastisk trevlig och service inriktad besättning i dag, 5 st som jobbar i kabinen, med en purser som har jobbat 32 år i SAS.
Den främre toaletten är till för våra Plus passagerare annonserades, och skulle det bli kö så skall den börja vid rad 3, det är så här vi vill ha det!
Jag har rad 1 D-F för mig själv.
Det här är när det är som bäst från SAS
Känns som dessa 5 timmar 15 minuter kommer att gå fort.
 

aldrighemma

Medlem
Återigen fick jag ett riktigt bottennapp i "Kuben". Av totalt 10 passagerare i Plus så såg jag en(1) som åt ur boxen, övriga himlade med ögonen då de öppnade, för att snabbt stänga igen i hopp om att återfå aptiten närmaste dygnet.
Jag och några till försökte att beställa en sandwich istället, men utan framgång då dom enligt instruktion måste säljas i Go först. Jag försökte till och med betala för en, men inte ens det är möjligt innan dom sålts färdigt i Go! Hur tänkte ni här SAS?

2018-12-25 19.41.03-1.jpg 2018-12-25 19.41.09-1.jpg

GT'n och vinet ni kan skymta till höger smakade i alla fall bra !
 

Homer

Medlem
Återigen fick jag ett riktigt bottennapp i "Kuben". Av totalt 10 passagerare i Plus så såg jag en(1) som åt ur boxen, övriga himlade med ögonen då de öppnade, för att snabbt stänga igen i hopp om att återfå aptiten närmaste dygnet.
Jag och några till försökte att beställa en sandwich istället, men utan framgång då dom enligt instruktion måste säljas i Go först. Jag försökte till och med betala för en, men inte ens det är möjligt innan dom sålts färdigt i Go! Hur tänkte ni här SAS?

Visa bifogad bild 83968 Visa bifogad bild 83969

GT'n och vinet ni kan skymta till höger smakade i alla fall bra !


ser ut som julkorv
 

011430121

Medlem
Är det någon som har skrivit till SAS och klagat på Boxens innehåll?
Om ja vad blev svare?
Kanske svaret finns i något av de 130 inläggen men är för lat just mu att läsa igenom dessa.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen