Senaste nytt

Plånbok som tar många kort utan att bli supertjock?

Jag har en sådan här i fickan :)
4673.png
 

agehall

Medlem
Ett alternativ är att du hittar någon kompetent person med en kortskrivare. Det går att utan problem skriva ihop fyra stycken kort på ett egentillverkat med var sin magnetremsa. Börjar man sedan göra mer avancerade saker så kan du nog få till ännu fler...
 

ALU

Medlem
Denna smarta korthållare rymmer förvisso bara sex kort. Men de är i gengäld skyddade, både mekaniskt och elektromagnetiskt, tex RFID:

Nu går det inte att direktlänka till denna produkt då sidans namn innehåller "specifika tecken": www.secrid . com/en/
(plocka bort mellanrum vid punkt)

Japp, secrid är jag såld på! Har haft min i snart två år och den håller fortfarande bra kvalitet och utseende. Jag har mellanvarianten och den får lätt plats i en jeansficka framtill om man vill. Trots 10 kort samt sedlar.

secrid.jpg
 

AtleFlyg

Medlem
Kör också med Exentri men kör med max 6 kort även om fler får plats... Vill minimera kortantalet till minimum.

Snygg är den också
image.jpg
 

JensE

Medlem
Denna smarta korthållare rymmer förvisso bara sex kort. Men de är i gengäld skyddade, både mekaniskt och elektromagnetiskt, tex RFID:

Nu går det inte att direktlänka till denna produkt då sidans namn innehåller "specifika tecken": www.secrid . com/en/
(plocka bort mellanrum vid punkt)
Japp, secrid är jag såld på! Har haft min i snart två år och den håller fortfarande bra kvalitet och utseende. Jag har mellanvarianten och den får lätt plats i en jeansficka framtill om man vill. Trots 10 kort samt sedlar.
tack för tipset. Köpte en igår i gallerian.
 
Toppen