kerran1980
Medlem
Jag har också alltid fått email från SAS vid tidtabelländring.
Skönt att det löste sig för kunden och han fick rejäl konpensation
Norwegians FLL passagerare som vänta 45 h på flygplatsen och vissa fick sova två nätter på terminalgolvet och som grädde på moset tillslut fick flyga tillbaka till ARN utan någon mat eller dryck på den 9 h långa flighten kommer knappast få nån ersättning alls från Kjos.
Massor med DY passagerare har gått till media med 0 resultat.
Skönt att det löste sig för kunden och han fick rejäl konpensation
Norwegians FLL passagerare som vänta 45 h på flygplatsen och vissa fick sova två nätter på terminalgolvet och som grädde på moset tillslut fick flyga tillbaka till ARN utan någon mat eller dryck på den 9 h långa flighten kommer knappast få nån ersättning alls från Kjos.
Massor med DY passagerare har gått till media med 0 resultat.
Last edited: