Phantom Business class deals hos Air France?

Diskussion i 'Air France & KLM, Flying Blue' startad av Dr. Miles, 21 Juni 2012.

1. Vi har diskuterat lite om Air France Business class deal till Sydafrika på denna tråd.

Business Class Bargains!

Det står ingenting om vilka dagar priserna gäller och jag har inte kunnat hitta några relevanta Air France priser med KVS heller.

Kan du hjälpa oss, Karin?

2. segra

segra Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bra tråd. Letar också efter priser som är i närheten av det som AF skyltar med på ovan länk. Hittar dock inga som ens är i närheten??
    Planerar en liten tripp till Sydafrika senare i år.

3. Air France/KLM

Air France/KLM Företagsrepresentant

Hej bada, jag kollar upp och hoppas finna svar!

4. Air France/KLM

Vet ni vad - efter manga turer har jag nu fatt bekraftat av e business operations att detta ar en gammal promo som av misstag ligger kvar och "skvalpar".. Mycket ska man vara med om...:confused: Nu ar den borttagen for att inte forvilla ytterligare... Vi ber saklart om ursakt for detta!

5. Aha, synd.:(

6. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ingen fara Karin, tala bara om vem vi ska fakturera för tiden vi lagt ner på att korrekturläsa ert erbjudande.. ;)

2 personer gillar detta.
  7. Det går också bra med upgrade vouchers om berörd avdelning inte vill betala. ;)

3 personer gillar detta.
  8. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Eller inbjudan till first loungen (vad den nu hette), jag ställer fortfarande upp som "mystery passenger" om det behövs :)

9. Air France/KLM

Ni ar fortfarande alldeles for generosa... :cool:

10. nilsson

nilsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag får den fortfarande. Gå till airfrance.se och välj Business Class Bargins under Select more flight offers here.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!