Senaste nytt

Personliga graverade BusinessClass.se bagagetaggar

agehall

Medlem
Du har sett Cathays?
Den är också i metall, men istället för en plast/läderrem har de en vajer

Fick (tyvärr) mitt EK Silver idag. Det hade också metallvajer, vilket jag gillar skarpt. Ska man göra det riktigt coolt, så ska det vara en svart tag med stansad BC-logga, ungefär som på bilden Homer visar.
 

Palazzi

Medlem
Du har sett Cathays?
Den är också i metall, men istället för en plast/läderrem har de en vajer

temp0000.jpg

Kan ju låsa fast den med detta: Kombinationshänglås - Jula AB :)

Då får bagagelastarna jobba för att bända bort den iaf :rolleyes:
 

johhenrik

Medlem
Fick (tyvärr) mitt EK Silver idag. Det hade också metallvajer, vilket jag gillar skarpt. Ska man göra det riktigt coolt, så ska det vara en svart tag med stansad BC-logga, ungefär som på bilden Homer visar.

Varför tyvärr? :)

Jag har inte sett metallvajer tidigare, men jag gillar det skarpt. Min senaste flight med Delta så hade min FBG-tagg rivits av. Lite lustigt satt den fastkilad i min kollegas väska som kom ut 20 väskor efter min. :) Måste hänt redan vi check-in helt enkelt.
 

Nemo

Medlem
Vi testar designen för våra kommande graverade bagagetaggar. Dom är personliga med namn, epost och telefonnummer. Perfekt om din väska hamnar på villovägar.
Gillar du?
Visa bifogad bild 17948
Tjusigt! Misstänker att Björnström (eller den som designat bagagetaggen) är vänsterhänt. Måste hållas i vänster hand för att kunna läsa BC, som på bilden. Kom ihåg ett test jag gjorde för ett liv sedan då jag på en ARMADA-dag motsv tog en penna från vardera utställare/presumtiv arbetsgivare. Tror det faktiskt var en 10% som var gjorda för att läsa loggan med pennan i vänster hand, dvs representativt för befolkningen.
 

johhenrik

Medlem
För att den ersätter mitt EK Guld-kort.

Och givetvis sätter man aldrig tags man är rädd om på incheckat bagage. Det är ju 50/50 om man får tillbaka taggen då eller inte.

Inte för jag skulle sätta något jag var rädd om på ett incheckat baggage, men jag har då aldrig blivit av med mer än max 3 taggar på 15 år, så 50/50 skulle jag inte säga. :) Men jag har iofs haft tur med baggage. Har bara råkat ut för försenat baggage 4ggr på 15 år också, varav endast 1 gång på en utresa.
 

Roger J

Medlem
Pandionbrickorna för typ fem år sedan var i metall med metallrem, som en ståltråd med små kulor. Den var rätt bra men lossnade efter ett tag den också.
"Remmen" är helt klart en ödesfråga!
 
Toppen