Senaste nytt

Pendlarmöten 2015

Och en Ljus :)
 

Attachments

  • 12170259_10153345564168370_1700678912_n.jpg
    12170259_10153345564168370_1700678912_n.jpg
    71,2 KB · Visningar: 121
Oj oj så mycket skoj som kom upp på mötet idag!
Kan skriva en summering imorgon när jag inte är lika trött.
Men snabblistan:
1) Imorgon lördag börjar infasningen av FlyBe på KLR och VBY. Dessa två linjer kommer trafikeras av två splitternya ATR72-600, den första levererad redan och kom på snabbvisit medan vi satt på flygplatsen (skolflygning). INGA MER JZ WOHOO

2) Genom min reskamrats och mitt idoga gnäll på SAS har man nu sagt upp avtalet med nuvarande frukostcatering. Man har istället skrivit avtal med en annan lokalaktör på Gotland som har som core-business att leverera catering tidigamorgnar. Vi fick även chansen att provsmaka 4 varianter på mackor så som de kommer komma ut i kabinen. Glutenfritt och vegetariskt alternativ kommer finnas! Även skrotas "juicen" i tetra och på vår inrådan övergår man istället till glasservering, val mellan apelsin och äpple

mer imorn :D
Äntligen, ser att Flybe är schemalagt till och från KLR from måndag på dagsavgångarna, ska upp på tisdag så det blir spännande att se om det blir någon skillnad mot våra danska vänner på hemresan :)
 

Radius

Ny medlem
Åker inte mer än 1-2 ggr mån Kalmar - Arlanda, nu senast i torsdags. Glädjande nog var det alltså en av de sista flighterna med Jettime. Låter för bra för att vara sant! Knappast SAS standard på någonting när det gäller JZ!
 
Toppen