Pendlarmöten 2015

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Christian Sternudd, 19 Oktober 2015.

1. Så, har inte sett nån tråd eller kommentar om att inbjudningarna till pendlarmötena rullat ut igen för 2015.

För egen del är det nu på fredag på VBY flygplats.

Vad tänkte ni som är inbjudna ta upp?
    Min lista tror jag alla redan kan gissa :)

doc, Gotlander, AntonL och 7 andra gillar detta.
  2. Layzedad

Layzedad Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har inte sett någon inbjudan, är det någon som vet om det är något möte på Landvetter i närtid? Om du har fått en inbjudan kom den fortfarande från Camilla B eller Jan B

3. Nope, från Anders W
    Sen fick jag anmäla mig på diamondsiten under events.

Bifogade filer:

Layzedad gillar detta.
  4. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon som vet om det har gått ut inbjudningar på Luleå ännu, har inte fått nått och det borde vara snart?

5. flum

flum Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har inte fått någon inbjudan iallafall.

6. ski

ski Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Luleå är planerat till 18/12 enligt Anders W

7. Oj oj så mycket skoj som kom upp på mötet idag!
    Kan skriva en summering imorgon när jag inte är lika trött.
    Men snabblistan:
    1) Imorgon lördag börjar infasningen av FlyBe på KLR och VBY. Dessa två linjer kommer trafikeras av två splitternya ATR72-600, den första levererad redan och kom på snabbvisit medan vi satt på flygplatsen (skolflygning). INGA MER JZ WOHOO

2) Genom min reskamrats och mitt idoga gnäll på SAS har man nu sagt upp avtalet med nuvarande frukostcatering. Man har istället skrivit avtal med en annan lokalaktör på Gotland som har som core-business att leverera catering tidigamorgnar. Vi fick även chansen att provsmaka 4 varianter på mackor så som de kommer komma ut i kabinen. Glutenfritt och vegetariskt alternativ kommer finnas! Även skrotas "juicen" i tetra och på vår inrådan övergår man istället till glasservering, val mellan apelsin och äpple

mer imorn :D

Radius, AntonL, David och 21 andra gillar detta.
  8. Wohoo detta förklarar ljusfenomenen på himlen ikväll som blaskan skriver om ;)

9. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bra jobbat!

Fredrik Jeanson gillar detta.
  10. Ok jag kan bjuda på en bild på en variant på macka och på innehållsförteckningen
    12179351_10153345568498370_723078538_n.jpg 12180154_10153345568643370_800696944_n.jpg

Fredrik Jeanson, Tigerwulf, olo och 2 andra gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!