Peking 20000 EuroBonuspoäng, endast idag

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Roger J, 26 Januari 2012.

1. Roger J

Roger J Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    1 person likes this.
  2. Gnopps

Gnopps Medlem

Land:
    Finland Finland
    Kul med bra erbjudanden! Lycka till SAS IT, de borde vara bättre förberedda.

3. Malu

Malu Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    De har inte direkt marknadsfört detta med full styrka, så det borde fungera bättre...

Verkar som det gått riktad info till de som försökte boka Shanghai och klagat - själv har jag inte sett det i något nyhetsbrev eller liknande. Om man nu bara kan få ett erbjudande i business också så är det bara att slå till. ;)

4. Försökt boka en resa till PEK i mars. Fanns inte en enda avgång till kampanjpris. :mad:

Last edited: 26 Januari 2012
  5. Lundabon

Lundabon Medlem

kollade precis mars och det finns massor med resor

6. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Finns flera datum i mars som erbjuder två eller fler platser. Tänk på att du måste åka hem senast den 23 mars.

7. Traveller

Traveller Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu har jag precis bokat platser och det finns många verkar det som. Känns som SAS tog kritiken på allvar vilket dom skall honoreras för. Jag fick veta att erbjudandet mailats till de som tidigare klagat (vilket verkar vara ett 40 tal som fanns på den listan) men att övrig marknadsföring av erbjudandet endast finns på hemsidan. Då jag pratade med dom, den där natten då hemsidan brakade, sa ju personalen till mig att det bara fanns 3-4 platser per flyg. Nu, på de dagar jag bokade, fanns det 6 platser. SAS - BRA gjort! Uppskattar när min hovleverantör visar att man tar kritik på allvar..

8. Efter uppdatering av webbplatsen visas nu priserna som det ska. :) Ska försöka leta mig en bonusresa :)

9. Silferlood

Silferlood Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Konstigt, jag är inne och bokar nu, finns plats flera dagar i mars...:p

10. Homer

Homer Medlem

inte bara ett erbjudande utan ett BRA Erbjudandet :) - 20% är t.ex inte bra

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!