Pay-in lounge i Dubai?

Diskussion i 'Lounger' startad av Sofia, 9 April 2014.

1. Sofia

Sofia Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Mr. Sofia kommer resa med Emirates (i ekonomiklass) från Singapore till Arlanda, med en transittid på ca 6 timmar som han förtjänar att spendera något så när bekvämt. Jag undrar om någon vet/kan rekommendera en trevlig lounge att betala sig in i samt vilka faciliteter som erbjuds.
    Jag vet tyvärr inte vilken terminal han ankommer/avreser från men det är det säkert nån initierad person här som har koll på ;)
    Tack för hjälpen!

2. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Marhaba eller DCAA (kom inte ihåg riktigt vad den hette) loungen bör det vara möjligt att betala för inträde.

3. Stefan62

Stefan62 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Diners-lounge finns - minns dock inte vad den heter.

4. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Den är inte på samma terminal som Emirates, men det tar inte jättelång tid att gå emellan. First Class lounge heter den vill jag minnas. Är vid Gate 13. Jag brukar gå dit istället för *G-loungen som är för dålig. Dock hade de gjort omsenast, så den känns ganska sunkig numera också. Men de kan ha helt okej mat ibland och frukosten de serverar är riktigt bra.

5. Sofia

Sofia Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för snabba svar, hjältar!

6. segra

segra Medlem

Land:
    Sverige Sverige

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!