Senaste nytt

Passa på! Dubbla EuroBonus-poäng nästa månad

Dr. Miles

Expert
Jag undrar om SAS EuroBonus någonsin haft partner flygbolag kampanj(förrutom Star Alliance 5 års jubileum), någon som vet?

American Airlines AAdvantage har partner flygbolag kampanj ganska regelbundet.
T ex De kör dubbelmiles kampanj när man flyger mellan Tokyo och Boston med Japan Airlines

bmi Diamond Club hade liknande med ANA flygningar några år sedan. Jag fick nästan 24.000 bmi miles för mellan London-Tokyo t/r
 

FF#1

Medlem
Skumt... har inte fått några spännande erbjudanden sen i höstas, bara vanliga nyhetsbrev.
Jag har minst 10 segment med SAS bokade under maj så en dubbelkampanj skulle sitta bra.
Brukade vara med på varje pointboster under 2011 men inte en enda sen i november, suck!
 

HansO

Medlem
Skumt... har inte fått några spännande erbjudanden sen i höstas, bara vanliga nyhetsbrev.
Jag har minst 10 segment med SAS bokade under maj så en dubbelkampanj skulle sitta bra.
Brukade vara med på varje pointboster under 2011 men inte en enda sen i november, suck!

Är i precis samma situation som Du FF#1
Jag reser mycket med SAS men har inte fått en enda möjlighet till extra poäng under "jubileumsåret"
så du är inte ensam.
Undra när dom ger oss något tillbaka för lojaliteten ?
 

A380*G

Medlem
När jag tänker på det, har inte flugit mycket SK senaste två åren men fått många erbjudanden om point booster etc. Men inte mer än när jag la allt på EB, så för mig är det samma som när jag var en "god SK-kund".
 
Toppen