Senaste nytt

Passa på! Dubbla EuroBonus-poäng nästa månad

Jacob

Medlem
Brukar vara extra.
Det brukar mestadels vara extrapoäng men de har också kört baspoäng, dock poäng som man inte kunnat använda i utbyte mot resor utan endast för att nå högre status.

För något år sedan hade de en "statuskampanj" i två månader. Flög då SAS business till Bangkok som gav 30.000 baspoäng (inkl EBG bonus) tur och retur. Gånger två på det så hade jag helt plötsligt 60.000 baspoäng under min medlemsperiod. Har väl aldrig återkvalificerat så enkelt för EBG under något år... ;)
 

lonewolf

Medlem
Synd att kampanjen inte gällde idag när jag flög ARN-FRA-ARN-LLA-ARN. Men det ger mig en anledning att ta mig upp och flyga igen!:)
 
Undrar hur SAS resonerar när man sprider poäng ??
Jag är EBG och Travel Pass kund sedan många år.
Har under "Jubileumsåret" inte fått ett enda erbjudande om möjligheter till extra poäng !
Börjar bli besviken på SAS och deras behandling av oss trogna kunder.

Finns det fler i samma situation som jag ?

Alle TravelPass Individual kunder får ikke invitasjoner til slike kampanjer. Det er SAS sitt sett å takke kunder som betaler alt fra 175.000 til over 350.000 kr i året for et TravelPass... :confused:
 
Det är väl egentligen inte så konstigt att sprida ut dubbla-poäng-kampanjer bland EB-medlemmarna? Det är väl alltid några som bokar en extra resa bara för kampanjen och då är det ju affärsmässigt ganska smart att sprida ut detta eller?
 

MarcusC

Medlem
ja, och därför borde de ge erbjudandet till alla

Kan bara instämma, varför inte ge erbjudandet till alla? Känns som EB bara "slumpar" ut dessa kampanjer, jag har inte fått något erbjudande sedan point booster förra omgången!? Hade nog funderat på att boka mer SK med en kampanj, nu kanske man väljer BA eller LH istället...
 
Jag fick kampanj mail i februari för mars månad så tvekar att jag skulle få denna kampanj mail. Det blir en trevlig överraskning om mail trillar in till inkorgen. Under mars månad fick jag dubbla poäng för att använda - alltså extra poäng.

Pratade med SAS Kundservice idag och fick information att på grund av hade Dubbla Poäng i mars så kommer inte delta denna kampanj för maj. Alltså som jag gissade. :)
 
Toppen