Parkering på Kastrup. Någon som kan kampanjkoden?

Diskussion i 'Flygplatser' startad av ACervin, 26 Maj 2012.

1. ACervin

ACervin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    När jag härom kvällen stod och väntade på väskorna på CPH noterade jag en reklamskylt i taket med en kampanjkod för billigare parkering. Skrev förstås inte ner den (den var väldigt enkel.) Nu är det tomt i skallen precis när jag behöver boka p-plats. Någon som kan den eller har vägarna förbi? Tackar på förhand.

2. Pixel

Pixel Medlem

Jag har för mig att det har att göra med företaget CPH advantage att göra. Pröva att söka på deras sida..

3. cph_flyer

cph_flyer Medlem

Land:
    Danmark Danmark
    Kommer forbi i morgen. Så skal jeg prøve at huske at kikke efter en kampagnekode.

4. cph_flyer

cph_flyer Medlem

Land:
    Danmark Danmark
    Kan det være denne:

"Book billig weekendparkering - fra 100 kr pr døgn"
    Kampagnekode: "Lufthavn"

5. ACervin

ACervin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack. Där satt den.

6. ACervin

ACervin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fast nu när jag provar att boka parkering så finns det inga lediga platser om jag fyller i kampanjkoden. Däremot utan kampanjkod går det bra att boka. Bluffvarning??

7. Najk

Najk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon som har någon kod eller övrigt tips när det gäller parkering på CPH? Denna gången vill jag parkera runt flygplatsen, men det gör inget om det är 10min att gå. Förra gången parkerade jag bredvid Hilton, smidigt men blev ganska kostsamt för en vecka. Att parkera i Malmö och ta tåg över är inget alternativ då jag reser med fru, barn, bilbarnstolar och halva bohaget :)

8. Christian R

Christian R DYKWIA

Jeg har anvendt Park and Ride en gang, det var ganske smidigt. Parkering lige ved metroen 1 stop fra lufthavnen - togbillet indgår :)
    Park and Ride - ParkZone A/S

9. Najk

Najk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, läste om den. Verkar väldigt smidigt, tyvärr är det också väldigt populärt då det var fullbokat mina datum,

10. Christian R

Christian R DYKWIA

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!