Senaste nytt

Parkering på Arlanda flygplats

Jag bokade idag parkering i P-hus 53 det är det nya P-huset vid T5 in den 29 april 06,00 och ut den 2 maj klockan 16,00 och fick ett pris på 499:- det var ett boka tidigt pris!
Jag har alltid trott att boka tidigt var att man bokade långt fram i tiden! Men klockan 06,00 är tydligen boka tidigt, eller har jag fattat fel.
@fcx ännu en andledning att kliva upp tidigt!
Om man bokat Betaparkeringen och därifrån måste man åka buss till terminalen hade priset blivit 550:-.

Wow! :) Jag trodde inte det var möjligt att finna sådana bra priser såpass nära inpå! Använde du några koder eller det första prisalternativet som kom upp?
 

agehall

Medlem
Jag kikade på att parkera från idag tills tisdag sent igårkväll och då var Alfa/Beta betydligt billigare än alla andra alternativ.
 
Jag kikade på att parkera från idag tills tisdag sent igårkväll och då var Alfa/Beta betydligt billigare än alla andra alternativ.

Låter som det är en tillfällig kampanj som kickat igång. 499 låter onekligen som ett kampanjpris.

Fast om man ska njuta av alla lounger och service ombord borde man åka taxi ... ;)
 
Reser man i jobbet så funkar det inte så. Jag dricker ganska lite när jag är ute och reser - annars skulle jag ha blivit alkoholist för länge sedan. Att avstå från att dricka på hemresan så att man är 100% nykter när man kommer till Arlanda är inget som helst problem.

(lite OT) Jag dricker överhuvudtaget väldigt lite och gillar inte alls att känna berusning när jag ska runt på flygplatser och tåg mm. Men det verkar vara många här som uppskattar lite fri alkohol i lounger och ombord planet. Då kan jag känna att jag kunde gott få något annat. ;)
 
Toppen