Senaste nytt

Parkering på Arlanda flygplats

Teddulin

Medlem
Jag parkerar i stort sett alltid på Lindskrog Parkering. 1 dygn: 200 kr (inomhus), 150 kr (utomhus). 7 dygn: 850/480, 14 dygn 1230/720. Smidigt och enkelt!
 

erc

Medlem
Jag parkerar i stort sett alltid på Lindskrog Parkering. 1 dygn: 200 kr (inomhus), 150 kr (utomhus). 7 dygn: 850/480, 14 dygn 1230/720. Smidigt och enkelt!

Har bara använt mig av off-site parkering en gång. Vill minnas att det var Måby. Fungerade smidigt men jag ogillade att lämna ifrån mig mina bilnycklar.

Med förbokningsrabatterna på de terminalnära parkeringshusen/-garagen känns off-siteparkeringarna omotiverade. Men det kanske finns rabatter där med?
 

Dr. Miles

Expert
Trist. Har använt mig av Flygets rätt många ggr på sista tiden och de har alltid haft "barnkuddar" på lager bak i bilen. Fast det kanske var efter ni påmint den ;)

De hade en barnkudde(booster) i bilen, men inte bilbarnstol för barn under 2 år.
Min fru blev rejält sur när vi fick vänta till personalen hämtade bilbarnstolen från deras kontor i Arlandastad.

Jag vill tillägga att annars det var inget fel med dem. Jag fick mina EB poäng ganska snabbt också.
 
Toppen